fredag 3. april 2009

AKTIVITETSDAG

På høsten har vi aktivietsdag på skolen,
jeg meldte meg på Fotosafari.
Vi starta ved skolen
og gikk først til en roehage
der ble det tatt mange bilder av blomster.


Og deretter stoppa vi øverst i gata og
tok bilder av arkitektur,
Men mitt bilde av arkitektur "fant"
jeg oppe i Kirkeveien der de rev et hus.
For det gamle huset skulle gi plass
for et nytt hus med leiligheter.
Tittel:
Størrelse: A4
Teknikk: Foto bearbeidet i Photoshop, skrevet ut på papir og limt på papp

Tekst:
Sreruseren er kjempeverdifull
på grunn av det helbredende treverket
som finnes i det gamle huset.
Og her er motivet hentet like øst for
"gamle U-bygget" på Værnes
her var det et perfekt motiv
for dette bildet.


Tittel:
Størrelse: A4
Teknikk: Foto bearbeidet i Photoshop, skrevet ut på papir og limt på papp

Tekst:
Myten om kongen som hadde
så mye blod på hendene
at han ikke fikk vasket det av...
Og under flystripa var det også
fine motiv å ta bilder av



Tittel:
Størrelse: A4
Teknikk: Foto bearbeidet i Photoshop, skrevet ut på papir og limt på papp

Tekst:
Jeg må kjøpe kamelmelk,
derfor drar jeg til Egypt



Og til slutt kom vi til Prestegådshagen,
her fant vi mange spennende motiv
.
Tittel:
Størrelse: A4
Teknikk: Foto bearbeidet i Photoshop, skrevet ut på papir og limt på papp

Tekst:
Jeg er ikke dum,
men det er menneskets ego
som tror
at plante ikke føler




1 kommentar:

  1. Nydelige bilder! Hilsen søsters! Men hva er Sreruseren? søsters..

    SvarSlett